دوکوهه

دوکوهه؛ سجده گاهی به وسعت آسمان

دوکوهه

دوکوهه؛ سجده گاهی به وسعت آسمان

متن مداحی امام زمان (عج)

اینم یه مداحی با مفهومی زیبا برای امام زمان (عج)


دانلود


اسم تو ورد زبونم همیشه از تو میخونم

توشبای بی ستاره تویی ماه آسمونم

همیشه در انتظارم جمعه ها رو میشمارم

بجز دیدن رخ تو دیگه حاجتی ندارم

بیا ای دلبر دلها مونده ام من تک وتنها

توی این شب سیاهی مونده ام اسیر غمها


وای ازین غم زمونه زندگی بی تو خزونه

همیشه این دل غمگین تو رو میگیره بهونه

گل پاک نازنینم بخدا که دل غمینم

تو بیا ای گل نرگس ای امام آخرینم

بغض آسمون شکسته دیده ها غمگین و خسته

از فراق گل نرگس دل به انتظار نشسته

آسمونم بی ستاره شب غم سحر نداره

نفس باد صبا کی خبر از مهدی میاره

توی عصر پر گناهی ندارم یه تکیه گاهی

توی ظلمت شبونه نه ستاره و نه ماهی

دل من به غم اسیره جمعه ها دلم میگیره

بخدا ازین جدایی دل من داره میمیره

میخوام با اشکای چشمام کوچه ها رو من بشورم

ترسم آقا تو بیایی وقتی که من توی گورم

غصه های دل همینه غم دوری تو دلبر

تو بیا ای گل نرگس کجایی ماه منور

شده ام دل بیقرار دیگه بسه انتظار

ای نسیم سحری خبر از مهدی بیار

غم دارم آدینه ها بغض توی سینه ها

بخدا تنگه دلم آقا جون مهدی بیا

بخدا منتظرم ای امید آخرم

صبح هر آدینه ای با اشک چشم ترم

میخونم کی میشه یه تک سوار توی دستش ذوالفقار

دنیا رو پر نور کنه تو غروب انتظار

میدونی دل ما پر از غمه توی عالم  ماتمه

وقتی نیستی آقا جون کی برام یه همدمه

 

بیا بیا بیا ای گل نرگس بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
pari شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

روایتگر جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://heiat-emamreza.mihanblog.com

سلام علیکم

برای دانلود مداحی های کربلایی حمید دادپور به وبلاگ هیئت امام رضا مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد