دوکوهه

دوکوهه؛ سجده گاهی به وسعت آسمان

دوکوهه

دوکوهه؛ سجده گاهی به وسعت آسمان

سبک مداحی 5 ( حاج مهدی سلحشور) با موضوع شهدا

دانلود (با حجم  1.35 MB)

پر از احساس و مست گل یاسم همیشه

شهیدان را شهیدان می شناسم همیشه

زاشک دیدگان خود هزاران قافله دارم

خداوندا من از هجر شهیدانم گله دارم

این دل پر ارادت به امید شهادت

بوسه بر قبرتان زد بَه بَه از این سعادت

پر از عطر شهید است سرزمین شلمچه

هنوز از ناله گرم است کوچه های حلبچه

دل لیلایی ام با یادتان هر شب شده مجنون

دو چشمم از فراقتان شده چون چشمه ی بارون

گرم سوز و نوایم بی قرار شمایم

چون شما ای شهیدان عاشق کربلایم

مدینه بی قرار است مکه چشم انتظار است

نیایی ای سپیده روز من شام تار است

مخواه از باغ تنهایی گل آلاله بچینم

بمیرم در فراق آن رخ ماه تو نبینم

غرق غم ساحل من حل نشد مشکل من

بشنو ای صبح جمعه ناله های دل من

دل ما صد چمن گل در بهار تو دارد

که مادر در مدینه انتظار تو دارد

بیا که خیمه ها بر لب هزاران زمزمه دارد

امید صبح دیدارت غروب علقمه دارد

قامت تو قیامت سرت ای جان سلامت

کربلا بی قرار سحر انتقامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد